Zona Retail - ofertă unică pentru producătorii moldoveni!
2016-05-06 12:59:31
Cele mai mari supermarketuri din ţară, N1, Fourchette, Green Hills Market, Linella şi Fidesco, îşi oferă spaţiile comerciale producătorilor autohtoni de produse alimentare în Zona Retail. Pentru a avea acces la reţea, trebuie să fii participant al Zonei Retail. Evenimentul va avea loc în cadrul expoziţiei “Food & Drinks”, în perioada 25-29 mai la CIE Moldexpo.
E pentru prima oară când producătorii vor avea posibilitatea nu doar să-şi prezinte produsele, dar şi să încheie contracte de livrare a mărfii direct pe rafturile celor mai mari reţele de magazine. Zona Retail a apărut anume cu scopul de a crea cele mai favorabile condiţii de desfăşurare a negocierilor între producătorii şi supermarketuri.
În afară de posibilitatea de a se întâlni personal cu reprezentanţii reţelelor comerciale, producătorii îşi vor putea prezenta produsele la iarmarocul „Darurile Moldovei”. Este o ocazie minunată de a-şi prezenta marfa în mod direct, de a demonstra calitatea, precum şi capacitatea acesteia de a cointeresa şi păstra consumatorii. Posibilitatea de a-şi prezenta marfa în mod direct reprezintă șansa de a demonstra calitatea acesteia, precum şi capacitatea de a cointeresa și păstra consumatorii.
Astăzi tu mergi la client, mâine el va veni la tine. Noi vrem ca oamenii să spună „Ce produs minunat!”, dar nu „Ce publicitate minunată!”.
Cele mai mari supermarketuri din ţară, N1, Fourchette, Green Hills Market, Linella şi Fidesco, îşi oferă spaţiile comerciale producătorilor autohtoni de produse alimentare în Zona Retail. Pentru a avea acces la reţea, trebuie să fii participant al Zonei Retail. Evenimentul va avea loc în cadrul expoziţiei “Food & Drinks”, în perioada 25-29 mai la CIE Moldexpo.
E pentru prima oară când producătorii vor avea posibilitatea nu doar să-şi prezinte produsele, dar şi să încheie contracte de livrare a mărfii direct pe rafturile celor mai mari reţele de magazine. Zona Retail a apărut anume cu scopul de a crea cele mai favorabile condiţii de desfăşurare a negocierilor între producătorii şi supermarketuri.
În afară de posibilitatea de a se întâlni personal cu reprezentanţii reţelelor comerciale, producătorii îşi vor putea prezenta produsele la iarmarocul „Darurile Moldovei”. Este o ocazie minunată de a-şi prezenta marfa în mod direct, de a demonstra calitatea, precum şi capacitatea acesteia de a cointeresa şi păstra consumatorii. Posibilitatea de a-şi prezenta marfa în mod direct reprezintă șansa de a demonstra calitatea acesteia, precum şi capacitatea de a cointeresa și păstra consumatorii.
Astăzi tu mergi la client, mâine el va veni la tine. Noi vrem ca oamenii să spună „Ce produs minunat!”, dar nu „Ce publicitate minunată!”.